دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 26 آبان 1399/ شماره 163
رقابت متضاد پ پ های نساجی و شیمیایی، بازار سرمایه با تعطیلیِ دو هفته‌ای تهران، تعطیل نمی‌شود، نیما همچنان در مسیر صعود، عقب نشینی دلار صرافی ملی به کانال 25 هزار ...
پست های رادیویی مرتبط:

رقابت متضاد پ پ های نساجی و شیمیایی
هفته قبل رقابت پ پ های نساجی، روندی کاهشی داشت، امروز هم می توان گفت، این روند، ادامه یافت. هر چند رقابت پ پ های نساجی، متأثر از رسیدن به پایان ماه و اتمام سهیمه‌ی برخی تولیدکنندگان قرار داشت اما نسبت به هفته های پیش، رقابت های این هفته نیز، چندان زیاد نبود. هفته قبل رقابت پ پ ها بین 3 تا 17 درصد بود و معاملات امروز بین قیمت پایه و 16 درصد رقابت، به پایان رسید.
در مقابل، به علت کاهش عرضه‌ی پ پ های شیمیایی در هفته های اخیر و همچنین امروز، رقابت ها برای خرید محصولات این گروه افزایشی بود. بیشترین رقابت این هفته به 440L جم تعلق گرفت که از 17 درصد رقابت در هفته‌های قبل، به 51 درصد در بازار امروز رسید. 440G جم هم که هفته قبل با رقابت های کمتر از 5 درصد معامله شده بود، امروز 30 درصد رقابت شد.

بازار سرمایه با تعطیلیِ دو هفته‌ای تهران، تعطیل نمی‌شود
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تعطیلی دو هفته‌ای تهران گفت: بازار سرمایه تعطیل نمی‌شود. حسن قالیباف اصل گفت: قرار است بانک‌ها با حداقل نیرو کار خود را ادامه دهند و به تبع آن بازار سرمایه نیز تعطیل نمی‌شود. به گفته وی در صورتی که تعطیلی بانک‌ها توسط هیئت دولت به طور رسمی اعلام شود، بورس هم تعطیل خواهد شد.

نیما همچنان در مسیر صعود
بعد از صعود 223 تومانی دلار نیمایی از 18 آبان تا دیروز، امروز هم میانگین ماهانه دلار نیمایی به صعود ادامه داد و به 26 هزار و 171 تومان رسید و میزان اختلاف آن نسبت به روز گذشته به 44 تومان افزایش رسید.

عقب نشینی دلار صرافی ملی به کانال 25 هزار
دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 26 هزار تومان به پایان رساند، امروز را بدون تغییر نسبت به دیروز آغاز کرد، ولی در ادامه 100 تومان کاهش یافت و به 25 هزار و 900 تومان رسید. قیمت 25 هزار و 900 تومانی دلار صرافی ملی در حالیست که دلار آزاد، امروز تا 26 هزار و 500 تومان نیز پیش رفت.

آغاز معاملات نفت و صعود به 44 دلار
قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 42 دلار و 78 سنت به پایان رسانده بود، امروز و هفته‌ی جدید را نیز در همین بازه قیمت آغاز کرد اما با ادامه‌ی بازار، به کانال 44 دلار صعود کرد. قیمت این لحظه‌ی برنت 44 دلار و 26 سنت.

آغاز ثبت‌نام نمایشگاه آنلاین چهاردهمین ایران پلاست از هفته اول آذر
ستاد برگزاری ایران پلاست چهاردهم اعلام کرد: از هفته اول آذر ماه ثبت‌نام نمایشگاهِ آنلاین ایران پلاست، یعنی نمایشگاه مجازی آغاز می‌شود.

رشد 16 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که در ابتدای معاملات روند کاهشی داشت، در پایان معاملات با 16 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 273 هزار صعود کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟